love is all you need

Jag är så jävla glad att jag har dig, du är den finaste som finns. 
Jag älskar dig mer än allt annat. finns ingen som dig!
Du gör mig så jävla glad. Så otroligt lycklig.
Jag gör allt för dig, allt för att du ska må bra.
Du kommer alltid vara i förstahand
Samtidigt som du är min pojkvän är du även min bästa vän.
Jag är så glad att du är i mitt liv.
Även fast du går mig på nerverna ibland,
och kan få mig så jävla irreterad så jag skulle kunna sälja dig för en krona.
Men det gör bara mer så att jag älskar dig
Tack för att du är du <3




Hilmas dop <3


 

<3

Underbaraste du <3

mer än 1 år sen, tänk att det blev du och jag <3

Finaste killen i värden <3

 Första vintern tillsammans.

<3


Jag älskar dig mest av allt <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0